• 1-2 dagars leveranstid
  • Fri standardfrakt
  • Betala enkelt med Klarna

LEVERANS

Hur lång är leveranstiden?
95% av alla ordrar som inkommer före kl. 12.00 på en vardag skickas samma dag. DHL levereras sedan ut på 1-2 dagar.

Vad kostar frakten?Det finns alltid fraktfria alternativ. Undantaget är för Hörnprofiler som är en skrymmande frakt och 250 kr extra tillkommer.

Skickar ni till andra länder än Sverige?
Nej tyvärr skickar vi enbart inom Sverige via webbshoppen. Men kontakta gärna oss så kan vi lösa det på annat sätt.

Har ni någon butik som man kan besöka?
Nej vi har endast webbutik

Kan jag hämta varorna själv på ert lager i Malmö?
Ja, du kan hämta din order från vårt lager på Ystadvägen 22 i Malmö. Vi är på plats helgfria vardagar mellan kl. 09.00-16.00.
Du kommer att få ett mail när ditt paket är klart att hämtas.

BESTÄLLNING

Kan alla handla hos er?
Ja, men du måste vara minst 18 år (eller ha målsmans tillstånd).

Kan jag avbeställa min order?
Ja, förutsatt att vi inte hunnit packa och skicka iväg din beställning redan.

Kan jag ångra mitt köp?
Du har som kund hos oss 14 dagars ångerrätt*
Meddelande om retur eller byte lämnas inom 14 dagar från leverans.
Meddelandet skall ske per e-post till hello@glasfibernatn.se. Köparen betalar returfrakten.
Om en vara är defekt eller fellevererad ska du kontakta oss inom 14 dagar.
Returer som skickas mot efterkrav/postförskott löses ej ut. 
*Ej retur eller bytesrätt på metervaror 

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket på utlämningsstället?
För outhämtat paket debiterar vi 250kr för att täcka frakt tur och retur och våra administrativa kostnader vi fått i samband med din beställning.

BETALNING

Vilka betalningsalternativ finns det?
Vi erbjuder Klarna checkout där du kan välja mellan faktura, delbetalning, kort, swish och direktbetalning

SORTIMENT

Jag har en fråga om en av era produkter. Hur gör jag?
Kontakta oss via mail på hello@glasfbiernat.se eller ring oss på 040-620 30 40 så hjälper vi till.

När kommer varan in i lager igen?
Du kan välja att bevaka varor som är tillfälligt slutsålda genom att klicka på knappen "Bevaka" på produktsidan. Då får du ett mail så fort varan kommer in i lager igen.

Kan man köpa presentkort hos er?
Nej, vi säljer inte presentkort.

Finns det möjlighet att få prover skickade?
Nej, tyvärr inte.

ÖVRIGT

Hur avanmäler man sig från ert nyhetsbrev?
Detta gör du enklast genom att klicka på länken längst ner i nyhetsbrevet.